small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

úterý, července 08, 2008

se7en chewing nation army

Uplynuly tyden byl takovy rozkolisany. Zacalo to mile tremi dny volna v pondeli, utery a stredu. Okamzite jsem zatouzil vycestovat do charlottesville a stravit tam konecne nejaky cas. Muj plan ztroskotal na couchsurferech v charlottesville, kteri me absolutne odignorovali, takze jsem cas stravil rozvolnenym lenosenim, cetbou, poslechem hudby (Racounteurs, Cat power, Noah and the whale, Explosions in the sky .... zkratka nastudovavam interprety, ktere uvidim na festivale) popripade sledovanim filmu.

Takovy klid pred bouri. Ctvrtek jsme naplno venovali priprave nejvetsi udalosti letni sezony, kterou pro nas je 4ty cervenec aka den nezavislosti. Od nepameti slouzi Wintergreen jako utociste po alkoholu touzicich vlastencu. Tedy aspon tak se mi to zdalo z meho uhlu pohledu. Byl jsem pridelen do stanku s hamburgery a pitivem. Moje prace spocivala v loveni napoju z boxu plnych ledu a mrazive vody. Zhruba od 12 do 5 hodin jsem se moc nezapotil. Jenze pak nastalo absolutni peklo. Alkoholu chtivy vlastenci zacali vytvaret naprosto absurdne dlouhe rady. Muj stanek jako by se naraz transportoval do jakehosi fastfood v obdobi obeda. Takhle intenzivne jsem ve svem zivote nikdy nepracoval. Byla to pro me naprosto ultimatni zkusenost, konecne muzu popravde uznat, ze moje maminka me spravne varovala, ze by mi prace u lopaty nesvedcila.

Naval opadl az kolem pul desate, kdy nocni oblohu zabarvil ohnostroj. Nutno dodat, ze jsem cekal neco o poznani pompeznejsiho. Ohnostroj byl rovnez signalem pro vlastence, ze by bylo na case zmizet. kolem pul jedenacte jsme v poklidu zavreli kasu a ja jsem odebral za svymi povinnostmi. Vecer jsem zakoncil se skorem 13h 20minut a 43 $ na tipech. Jako bonus jsem si odnesl promrzle ruce, ktere me skoro nenechaly spat.

Zbytek tydne proprsel a celkove byl dost slaby. zakoncil jsem ho s finalnim skorem 36 hodin, coz je zatim nejslabsi tyden co sem mel.

P.S. chtel bych podekovat za krasny pohled, co jsem obdrzel .)
P.P.S. chtel bych ubezpecit maminku, ze prani k jejim narozeninam jsem uspesne odeslal.
P.P.P.S. Mam chut na mensi zmenu, takze uz nedockate chewing nation 8. Je nacase zacit od nuly. Pristi prispevek se bude jmenovat "pycha shenandoah", coz je jmeno mistniho mleka. Jen tak pro uplnost.

naslysenou
M.

Štítky:

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

majkle! pro me si pracovnik mesice .))

10:56 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Kluk je makac, to je pekny.... taky jsem si delal iluze o severoamericky pracovni moralce... ale ted jsme tu jeli ctyri dny po sobe dvanact hodin tvrdy driny... zdravim z Manitowaningu z Ontaria!

4:45 odp.  

Okomentovat

<< Home