small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

čtvrtek, července 17, 2008

pycha shenandoah I.

Tak se hlasim opet a znovu.

V praci fenomenalni sranda. Pracuju hodne s Robem a Markem, se kteryma je hrozna sranda. Robovi este neni ani 20, ale vystupovanim a komunikaci bych ho s klidem tipnul na tricatnika. (Jeden kolega se s nim pry zacal vyptavat, jak se maji deti a manzelka) Mark je legenda. Pracuje ve Wintergreen uz 17 rok a nikdo na nej neda dopustit. Dokonce se podle nej jmenuje jedna barova sestava, kterou vymyslel.
Mit s kluky smenu je vyhra. Myslim, ze jsem ti nejpilnejsi, co mezi nami jsou. Sefove jsou k nim obecne mnohem tolerantnejsi nez ostatnim. Kluci si tedy drze dokazou temer pokazde obstarat neco k jidlu. Treba vcera. V 8.30 jsme naklusali do The edge (mistni restaurace, kde prucuji nasi slovinci.) Pockali jsme az dosnidaji vsichni hosti a s chuti jsme se pustili do snidane. Za ten mesic a pul uz me obsahove nemuzou nicim prekvapit. Vajicka, slanina, parky, muffiny, kolacky, ovocny tac (cerstve jahody, ananas, meloun, mango) a americke palacinky. Moje volba jsou vetsinou palacinky s javorovym sirupem a cestvym ananasem. Piju vetsinou pomerancovy dzus.
Jenze vcerejsem byl opravdu vyjimecny den, takze jsem mel i obed. Na menu byla mexicka fazolova polevka, Tacos plneme mletym hovezim a kurecim a jako desert jsem vybral citronovy cheesecake.
Ted si ale uvedomte, ze my se najime a stejne este obri mnozstvi jidla se vyhodi. Paradoxne jsem takrka jediny, kdo si muze dovolit stravovat se ze zbytku. Nechapu tedy moc logiku vedeni, ktere by mohlo zbytky v klidu disribuovat i mezi ostatni pracovniky. Me to treba prijde jako opravdu velky plus. Kdyz se takhle bajecne najim, tak mi vecer staci nejaka malickost a jsem spokojeny.
Nicmene abych se vratil ke klukum. Mark se mi za kazdou cenu snazi vnutit prezdivku 'Baby boy'. Abych se necilil sam, tak jednu taky docela mladou Chloe oslovuje pro zmenu 'Baby girl'. Robert mi rika ruzne. Obcas mi rika Biatch (ze srandy) Tak jsem mu onehdy postezoval, ze je to tezke byt jeho biatch. Chris mi rika Squeak podle jedne postvy z filmu BASEketbal (98). Nekdy tyhle veci kmnbinuji, takze uz jsem byl i baby boy biatch .)
Nejvic jsem si uzil ctvrtek. Ja, Sandi, Matej, Zuza a Irina jsme jeli do charlottesville. Konecne jsem videl downtown a musim rict, ze me dostal. Je to vazne moc pekny. Hned jsem zapadnul do prvniho antikvariatu a zakoupil jsem americkeho klasika Johna Steinbecka a jeho pulitzerovou cenou ocenene hrozny hnevu. Staly me trapnych 6$. Kluci s Irinou odjeli do Fashion square. A ja se Zuzou sme prosli este asi dalsi 2 knihkupectvi. Kolem 12 jsme zapadli na obed do cinske restaurace. Zuza vzala Eat what you can, takze jsem si dal moje oblibene sushi.
Pak jsem nakoupil prvni sadu pohledu. Skoda jen, ze jsou dost ohyzdne. Nicmene pokud na vas padne stesti, tak mozna budete mezi prvnimy obdarovanymi (v pripade, ze mam adresu) Odpoledne jsme sli v nasem kempu na minigolf, kde jsme ja, matej a sandi dostali hroznou sodu od zenskych slovinskych a jako porazeni jsme museli koupit basu piv. Inu nekdo ma, nekdo ne.
Jeste jsem zapomnel zminit, ze zacatkem mesice zacal ve Wintergreen festival klasicke hudby. Tahle radoby radostna udalost ustedrila osudovou ranu nasi pospolitosti. Cele 1 patro nasi budovi se muselo vystehovat do nekdy i dost vzdalenych bytu. Misto nich tu mame mlade muzikanty. Na tom by nebylo nic zleho, kdybych se kazdy den nebudil za zvuku klarinetu, trubky nebo jineho dechveho instrumentu. Obecne mam muzikanty rad, ale po rani proste ne. Zdi nasich pokoju jsou takovy papundekl, takze clovek slysi vsechno. Takhle to tady az do srpna. uff uff. plusem ale zustava, ze se nam otevreli moznosti, co se tyce party campusu. Jako prvni jsme pokrtili (doslova) West Elkwood, kde zije 8 rusek a jedna slovinka. Zrovna na tuhle party nemam pekne vzpominky. Nejaky prumerne inteligentni jedinec postavil stul cnejici do poloviny mistosti. Ja jsem o nej, mirne posilnen mokem chmelovym a v plnem tanecnim rausi, uderil do tylo. Okamzite jsem se nnechal eskortovat domu. Uz nestalo za to zustavat. Navic dalsi den jsem vztaval na 6. Uz jsem v poradku, ale bylo to pecka To vam muzu rict. to be continued ...

Štítky:

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

zdravim z Prahy. tady se nic moc nedeje, takova standartni zevl atmosfera .) pristi tyden vyrazim za detickama do divociny, tak se docela tesim, az vypadnu .)
no pises stale lepe .)) ses tam vlastne uz strasne dlouho! .) zdaj se ti sny v anglictine? a co zensky? .) (klidne muzes do privatni posty,heh)

10:37 dop.  
Anonymous Anonymní said...

jojo co ten dum jak v nem zije 8 rusek :D

8:32 odp.  

Okomentovat

<< Home