small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

neděle, října 05, 2008

LA den prvni, den druhy!

Este nez nacnu LA. Vratim se v rychlosti K stoppardovi, ktereho jsem shledl. Hra podle meho nazoru vyborna. Nemuzu tvrdit, ze bych vzdy vsemu rozumnel, ale castecna znalost realii pomohla. Bohuzel bylo mnoho takych, kdo podobnou vyhodu nemeli. O prestavce jsem vyslechl rozmluvu dvou postarsich divacek. Skoro jsem se smichem udusil :)

A: So what do you think?
B: It's ok...
(Trapne ticho)
B: It has some good scenes

decentni divalni ROFL


LA! Dorazil jsem v patek asi v 8 hodin. Bylo mi doprano luxusu, kdyz me Ron vyzvedl primo na zastavce. Simpatickeho americana jsem vykolejil hned v uvodu, kdyz jsem mu neveril, ze je herec. Lehci Faux packo.
Vyrazili jsme na vecu. Ja jsem rekl, ze cokoli do 15$ je supr. Ron rekl Sushi a ja rekl hell yeah. Sushi naprosto delikatni a giganticka porce za 10.50. Ani jsem to nesnedl, jak to bylo obri. Jako dobrota nejvetsi.

Druhy den jsem dlouho vyspaval a organizoval presun do San Diega. Kolem 12 jsem vyrazil do mesta. Prvni zastavkou downtown. Byl jsem hrozne prekvapeny, jak malo mrakodrapu v LA je. Proti Chicagu nebo San Franciscu je to fakt slabota. Obecna cela ta oblast me dost zklamala. Krome zajimave architektury jsem nepotkal nic zajimaveho .Oznaceni nudne a sterilni jsou tvrde odpovidajici tomu, jak to vypada.
Naladu jsem si spravil v Museu of contemporary art, kde byla volna vystava nemeckeho umelce Martina Kippenberga.
Sightseeing jsem zakoncil v srdci hollywoodu na Hollywood boulevard.Prosel jsem si chdnik slavy, vyfotil jsem si otisky tlapek a prohledl kodak Theatre. Vysledek porad stejny - sterilni, turisticke a nudne.
Vysvobodil me Ron, ktery chtel na vecu. Vyzvedl me, brita Ryana a americana Roberta. Zapadli jsme do jakoby kovbojske restaurace. zlehka jsme poedli a popili. Nez jsem odjeli Kuci me vyhecovali, abych sel na byka. To jsem udelal, ale zadny zazrak to nebyl, spadnul jsem skoro okamzite.
Pak jeste na jeden drink a ted sedim doma a pisu tyhle radky.

Ahoj priste.

3 Comments:

Blogger sorrylooking said...

no čáu, majkí. tak jsem rád, že zas něco vím, je to ohromně zábavný, číst ty řádky. i když nechápu, jak to zvládáš, myslim, že by mi pukla hlava! sanfrancisco a la v takový krátký době! džízs!!! SF bych fakt moc chtěl vidět, sem rád, žes prosadil vanderslice a tak :)
no a že máš košili od diora a laptopýsek! my tady se sebáčkem mneme rukama, že se vrátíš a rozjedem zas small talk people chu chu chu!
tak čau a brzo zas napiš!

1:55 odp.  
Blogger sorrylooking said...

jo a ještě - já vim, že to píšu k jinýmu příspěvku, ale neva -
golden gate park mě děsně zajímá - vanderslice o něm má písničku. a vypadá na tý fotce z picassy přesně tak, jak sem myslel! :)

1:57 odp.  
Blogger sorrylooking said...

a ještě!
ty fotky z alcatrazu! tyvolé, jaký to tam bylo??
člověk o těch věcech ví z filmů moc, takže to skoro nikdy nevypadá tak úžasně, achjo.
ale třeba to tak u tebe nebylo!
ale ta poslední fotka, s tim západem slunce, ta je ti děsně majklsnojonášovská hele. sakra! :)

2:01 odp.  

Okomentovat

<< Home