small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

úterý, srpna 26, 2008

Pycha shenandoah IV.

ZAse po tydnu se hlasim. Zase o tyden bliz navratu do ceske republiky. Mnozi se mi v posledni dobe dotazy o mem odjezdu, takze je myslim na case, abychom si to ujasnili. Wintergreen opoustim nekdy kolem 25.9. Tam si este nejsem jisty. Zalezi na tom jak se dohodneme s holkama polkama, se kterymi budu s nejvetsi pravdepodobnosti cestovat. No a domu se vracim 12.10. v podvecer americkeho casu. Uvitaci konvoj prosim omezte na maximalne desitky ucastniku! Nechci nikterak narusit chod Ruzynskeho letiste!

Tak teda v pondeli opravdu vylet do DC. Meli jsme jet Ja, Iri, Valentina a dve pismena CB. CB naposledni chvili zmenil program a jel s nekolika lidma do cernoskeho hudebniho klubu. Pry se jim to moc vydarilo, takze se vratily kolem 3 rano. CB spal u nas na pokoji a me se zdalo, ze budit ho v 5:30 je cira krutost. Posunuli jsme nas odjezd az na 7 hodinu. Na okraj DC jsme se dostali zhruba po trech hodinach. To je docela solidni cas. Pak jsme ale minuly exit. CB se priznal, ze autem v DC je teprve potreti. Tak sme si nadjeli asi hodinu navic. Rychle jsme zaparkovali a uhaneli na union station (Vzpominate na scenu z X-mena?) Tam uz na nas cekal sightseeing shuttle, ktery nas mel vzit na projizdku mestem. Chytili jsme naprosto fenomenalniho pruvodce. Predstavil se jako byvaly univerzitni profesor historie, ktery se rozhodl svoje znalosti vyuzit pri techto tour. Byla to neuveritelna informacne hutna smrt vysperkovana spetkou humoru. Nic podobneho jsem v zivote nezazil. Pamatuju si, ze kdyz jsem byl v 15 v jednech nejmenovanych jeskynich, tak jsem mel chut pruvodkyni nafackovat za jeji monotonni zvatlani.

Pak jsme zaskocili koupit pohlednice (ahoj zdenko!) a nadlabli se v subway. Vyzvedli auto a uhaneli do mestecka Vienna, kde se konal koncert Backstreet boys. Irinka byla cela netrpeliva, ze to nestihne. Prijeli jsme opravdu na posledni chvili. Jen tak tak se nam podarilo vzdalit dost daleko. CB na tom byl spatne, takze volil lehci spanek na sedadle sveho vozidla. Ja a Valentine sme zapadli do kina. Nic nedavali, tak jsme se v beznadeji rozhodli zajit na Tropic Thunder, ktery uz asi 20 minut bezel. Film se nam libil, i kdyz anglictina nebyla zrovna jednoducha. No pak supky pro irinku a hajdy domu. CB na tom byl bidne, tak jsme radeji na hodinu zastavili na benzince, aby se dal trochu do kupy. Dorazili jsme kolem 3:30. Ale fajn trip. Conclusion: chicago je hezci nez Washington.

No a ve ctvrtek mela moje spolubydla Spila narozeniny. Dohodla se s barmanem z Edge, ze to bude u nej. Dobra volba! Krasny barecek s malym koncertnim stage a bazenem. Navic David je sikovny kytarista, takze jsem jich napocital asi 14. Omylem jsem si vypujcil jeho 2ooo$ kytaru, za coz jsem si vyslouzil cynickou vetu "Who is that srange guy, who is playing my best guitar."
Krome tohohle incidentu probihala party v poklidnem tempu. Piva jsem prokladal mistni specialitou "Jelly shots" (nic objevneho, zkratka do zelatiny prility panak vodky, ale opiji to pekne:) Uz v jemne opilosti jsem si povidal s ctyrnohou kraskou Amandou. Tim jmenem uz si ale nejsem jisty. Party umrela kolem 3 hodiny, kdy dorazila policie. Ja ji povazuji za jednu z nejpovedenejsich. Bavil jsem se skvele.

V sobotu odpoledne na me padla lehka deprese, ze kamarad Jonas uz je v Praze. V navalu zoufalstvi mi nezbylo nic jineho nez se ukonejsit koupi bot. To nastesti pomohlo.

Podarilo se mi ziskat second job na housekeeping. Moc jsem od toho necekal a neudelal jsem zle. Prace je stridave narocna a ubijejici, ale dolarky jsou preci dolarky. V zasade objedeme autem cely resort a vyzvedneme spinave pradlo. To se potom roztridi na vycisteni. asi tak. Jednou tydne to snad preziju. Kdybych to mel delat 3 mesice, tak bych se radeji obesil.

No a dnesni vylet do Virginia beach nam narusil hurikan Phoeny, ktery prave brazdi prave nase pobrezi.

P.S. Poslal jsem dnes dalsi baterii pohlednic, takze se teste zhruba za tyden!

Ale nesmutnim a jdu dal.
Za tyden nashledanou!

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

majkle, v Praze je stejne nuda! .) no to musi byt otravny, kdyz vam vsechny party sabotuje policie, ale zas mas drsne znejici historky! a mne uz si pohled poslal?!1

12:24 odp.  
Blogger majkí said...

rybenko, neposlal! Tvoji adresu totiz nemam! Zverejni a bude pohled!

9:22 odp.  
Anonymous Anonymní said...

mas to v nyx poste, indie usmevaku! .) takhle verejne radsi ne, pak by mi chodily zastupy ctitelu zpivat pod okna milostny pisne...

11:01 dop.  
Blogger sorrylooking said...

tak to je nářez! ty sis koupil boty, abys kvůli mě nesmutnil. to snad nikdo nikdy neudělal! :)

1:56 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jaky to je, prozit si hurikan? : ) Nas mel v Soulu navstivit tajfun, ale pak zvolil radsi jinou cestu, a monzuny nas minuly uplne.. Ale musim rict, ze mi absence tohoto zazitku vubec nevadi, protoze jsem aspon mohla porad byt nekde venku...
Teda ta policie by me fakt rozcilovala. I kdyz, nam zamykali od 1 do 5 rano kolej, tak co mam rikat.. Ale my si ten unikovy vychod prece jen nasli - je to krasa sledovat, jak se uprostred noci zvedne ze zeme poklop vypadajici jak viko kanalu a z nej se vyskrabe par opilych lidi, kterym uz doslo pivo : ))

8:09 odp.  

Okomentovat

<< Home