small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

neděle, srpna 17, 2008

pycha shenandoah III.

Ano, urcite jste si vsimli, ze jsem to informacne malicko flakal. Vlastne krome festivalu jsem zanedbal informace za takove tri tydny. Takze nyni se vratim v case nekam na 27.7. Tenhle den byla velka party. Kolem 2 hodiny ranni na nas vybehla pani domaci a zacala vyhrozovat. Kolumbijec David se s ni pustil do krizku a bylo zle. Do pulhodiny byla party nasilne ukoncena policii.
Dalsi den nasledoval hromadny mail vsem stalym zamestnancum Wintergreen hrozici vyhazovem pokud bude nekdo pristizen v Blue Ridge Commons (Tak se menuje nase chatka). Z pokoj 12, kde se party konala musel kazdy zaplatit 50$ . Ted prichazi zabavna cast. Proti tomuhle se postavili Rusove, kteri ten den byli na vylete v zabavnem parku busch garden. Takze misto toho aby to prekously, tak radeeji nabonzovali Davida a oznacili ho za tvurce vsech dosavadnich party. David musel na kobereccek a vyslechl si tvrde repliky typu “Get of my fucking property!”. Potom jsem odjel, takze nevim jak se to Davidovi podarilo, ale asi je nejak uchlacholil. Po navratu z Chicaga v Commons jeste byl.
Od te doby byla jen jedna party. Vsichni maji hrozne nahnano, ze dostanou vyhazov. Takze smutny konec party sezony.
Konec sezony plati i pro moji praci. Tyden od 27.7. Byl posledni opravdu vytizeny tyden. Dalsi jsem pracoval asi 30 hodin. Bylo to tak tragicke, ze jsme museli cistit roletky, abysme se mohli tvarit vytizene. Sefove nas neradi vidi nic nedelat. Takze zakladni pravidlo je: Nesed a najdi si tu nejstupidnejsi praci co muzes!”. Tenhle tyden to bylo lepsi. Dostal jsem se na 40 hodin, ale uz by to melo byt jen horsi. Vcera jsem byl ptat na druhou praci u housekeeping , kde sehnala praci Irinka. Holka je chytra. Vsichni tady hrozne touzi po druhe praci, protoze maji malo hodin. Irinka se teda nikomu krome me o sve nove praci nezminila. Trochu se nam potvrzuje smutne wintergreenske pravidlo, ze abys dostal praci musis byt trochu egoista a kaslat na ostatni. Je uplne jasne, ze zminit se o tom na Commons by znamenalo exodus minimalne 15 lidi na housekeeping. Takze tak.
Ale v praci jednoznacne zabava. Nez jsem odjel, musel jsem absolvovat meeting s nasim sefem Waltem. Takovy ten klasicky proslov komplimenty, komlimenty, komplimenty ALE ... Kritika, Kritika, Kritika. Nebylo tezke pochopit, ze ta kritika byla mirena na Chrise a Douga. Oba dva v posledni dobe frceli z jednoho pruseru do druheho. Chris to korunoval husarskym kouskem, kdy kolem poledne usnul na setup desk. Walt zahlasil pamatnou vetu "Send his ass home right now." Ale nevyhodil ho!
No a obecne Chris je vtipnej. Cely setup si z neho delame prdel. Chris totiz chtel odejit z prace driv a svym nizkym hlasem spustil nezapomenutelny monolog, ktery si tady pro zabavu prerikavame. "This is fucking ridiculous! I've never asked to go home early! I got life, I got friends! I only work and sleep. I really need to go home early. I need to buy some weed! Chudak este nevi, ze to umime nazpamet :)
Jo objevil jsem novy sport! Nakupovani na internetu. Z ebay uz jsem si stihl koupit laptop od Dell, Sluchatka Sennheiser. Na abebooks jsem koupil starsi knihu od Michaela Cunninghama Flesh and Blood a corrections od Jonathana Franzena. Vcera jsem koupil penzenku na Amazonu. No s hadry jsem este nezacal, ale to bude boj. Jen jsem nakoukl do inventare mistniho GAP a uz uz jsem sahal po debetni karte. nevim jak dlouho to dokazu vydrzet. No a boty.. pfff.. Ja se zblaznim.
Zitra jedeme s Irinkou, Valentinou a dvemi pismeny (C.B.) do Washingtonu DC. Nejprve si dame trojhodinovy sightseeing po meste, potom se nase cesty rozdely. Irinka se C.B. pojedou na koncert Backstreet Boys … este jednou Backstreet boys… ano, neverite svym ocim. Irinka si potrebuje splnit svuj divci sen a videt nazivo tento hudebni bastard, tvarici se jak hudebni teleso. Ale dost urazek, proti gustu zadny disputat. Ja svuj volny cas vyplnim navstevou biografu, kde davaji Tropic Thunder. Takze zase bude exkluzivni recenze na filmkabi.net.
No a pokud se vsechno zadari, tak pristy tyden pojedeme na tridenni vylet do Virginia Beach. Pujcime auto a z virginia beach se pustime na jih smerem na floridu a uvidime, co kam az se nam podari dojet. Ale to uz predbiham.

P.S. Taky bych chtel timto podekovat vsem kdo meli prsty v tom nadhernem dopisku, co jsem v utery dostal. Dekuji Krusticce, Dominice, Baronovi Prasilovi, inzenyrce rybickove a v neposledni rade slecne Krutilove, ktera tuto kolaboraci zosnovala.

naslysenou

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

nazdar bazar!posilam ti jeden pozdrav od slovenskeho brata!a ocekavam navstevu. Dneska odjel Peta; prej za tebe zaskakuje v praci. Tak se tam mej a uzivej american freedom...

6:56 odp.  
Blogger majkí said...

Jo, jo.. slibuju, ze v nejake dohledne dobe dovalim.. :)

1:06 dop.  
Blogger sorrylooking said...

hej to je psycho. seš v těch státech NEJDÝL! doma by tě měl čekat pohled :). nemáš tam tak trochu sto roků samoty?
já sem si strašně užil new york a klidně bych se tam vrátil zpátky.
těšim se jak vyšňořenej přijedeš voe .)
a mám novej blog - http://palehorizons.wordpress.com

1:53 dop.  

Okomentovat

<< Home