small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

úterý, září 30, 2008

Zdravim z Kalifornie! Jen tak pro uplnost sedim ve starbucks naproti Chinatown gate v San Franciscu. Muzu rict, ze to tady je vazne moc pekny. Jsem tady zatim jen 4 hodky.
Zacatek byl ale vtipny. Zacaloval jsem listek z letiste za 5$ a jel jsem jako do centra. Muj couchsurfer mi doporucil vystoupit na 16th st. Mission. Cekal jsem, ze vylezu nekde v centru, ale houby. Vylezl jsem na namesti plnem potetovanych hispancu. No jako privitani jak vino. Uz jsem se chystal zdrhnout za couchsurferem (Preci jen laptop v batuzku, 500$ v penezence neni uplne idealni), ale dosla mi smska, ze az v 7. No mi udelalo velkou radost. Sightseeing s kufrem v ruce – k nezaplaceni!
No prvni velky ukol byl dostat do ruky mapu. Veskere moje priprava z wintergreen koncila prijezdem. Dal uz to bylo impro.
Zastavka Civic Center mi znela dostatecne center, takze jsem se tam vydal. K memu zdeseni jsem se vysypal na dalsim o trochu rusnejsim namesti opet plnem Hispancu (!!!) Uz jsem zacinal byt nervozni. Hispanci vsude, turisticke info nikdo. Na radu jednoho deduly jsem se vydal do City Hall, kde pry turisticke info maji. Pan v vchodu me poslal k jinemu vchodu, kde mi projeli zavazdlo rentgenem a ja konecne mohl dovnitr. Budova opravdu pompezne vypadajici. Kdybyste mi dali fotku, typnul bych to na evropu, pac to vypada dost retro. Klasika. Nejaka napodobenina.
Kdyz jsem po 15 minutach konecne objevil informacni kiosek, spadl mi kamen ze srdce. Najednou jsem mel v ruce pruvodce s mapkou a 3 pass na dopravu.
Takze jsem se vratil a po nejvetsi magistralce jsem si to tetelil do downtown. Opet jsem zapadl do Nejblizsiho GAPu, ktery jsem zahy opustil. “Shopping prece az v New Yorku”, rekl jsem si zodpovedne. Utracet na zacatku vyletu je preci jen velmi netakticke. Skolacke chyby jsem se vyvaroval a pokracoval. Chtel jsem este stihnout videt Chinatown Gate. Tu jsem omylem minul a dostal jsem se hluboko do chinatown. Vsichni hispanci jako by se razem promenili na muziky a zenusky vychodniho typu. No jako v pohadce!
Povedlo se mi koupit nekolik pompezne kycovitych pohlednic, ktere cekaji na sve posledni majitele (Hynek? Barack? Baronek? Rybicka? Jan Tleskac?) No a to jsem se vlastne uz dostal do soucasnosti. je 5:40 PM pacifickeho casu (9 hodin proti praze, takze jestli dobre pocitam, mate 2:40 rano). Este skocim okouknout boty, ktere urgentne potrebuju a pak letim surfovat.

P.S. S temi internety je tu problem, ze jo.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

ty jsi dobrodruh, už se na tebe těšíme, ostříleného velkým světem*

8:33 odp.  

Okomentovat

<< Home