small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

čtvrtek, září 18, 2008

A tuhle znate?




Kdyz me brali za vojaka
strihali me dohola
ja vypadal jsem jako blbec
jak i vsichni dokola

Zavreli me do kasaren
zacali me uciti
jak mam spravny vojak byti
a svou zemi chraniti

Na pokoji po vecerce
ke zdi jsem se pritulil
ja vzpomnel jsem si na svou milou
krasne jsem si zabulil



Kdyz prijela po pul roce
mel jsem zrovna zapal plic
po chodbe furt nekdo chodil
tak nebylo z toho nic



Neplacte vy oci moje
ona za to nemohla
protoze mlada holka lasku potrebuje
a tak si k lasce pomohla

Major nosi velkou hvezdu
pred branou ho potkala
rek ji ze ma zrovna volny kvartyr
a tak se sbalit nechala

Co je komu do vojaka
kdyz ho holka zradila
nashledanou pane Frano Sramku
pisnicka uz skoncila
jakpak se vam libila?
no nic moc extra nebyla

0 Comments:

Okomentovat

<< Home