small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

pondělí, září 22, 2008

Skillz, I has them!

Konecne jsem se dostal k slibenemu fotoromanu o mojich novych skillz.

Smele do toho!

Moje ruce jsou mnohem schopnejsi, nez kdy v mem zivote byvaly. Na tomto obrazku drzim bez jakychkoli podvodu 11 sklenicek. Nutno dodat, ze jsem jednu omylem rozbil. Co sef nevidi, to moji penezenku neboli. Kolega Robert zvladne 13. Mam co dohanet.



Jak vidite, ani veneni velkeho plastikoveho stolu neni problem. trpce vzpominam na zacatky, kdy mi chybelo know how a moril jsem se s nimi. Ale ted uz je kontroluju bravurne. Obrazek mluvi obdobne, ze?



No tohle je takzvany "ejt fut thrty" (eight foot thirty). Da se rict, ze skoro nejpouzivanejsi stul vubec. Na obrazku muzete videt moji excelentni techniku. Opet taky jsem na to neprisel ze dne na den. Navic ho mame i v drevenem provedeni a to vopravdu tiha. Ty jsem ze zacatku odmital nosit (ach, ty slecinko). Nikdo je tady nema rad. Ale nekdy se bez nich neobejdem.



No a tady mame mladsiho brachu "six fut thrty" Six Foot Thirty". To se nese samo. To vam povim. Tyhle dokonce unesu dva, ale nemel jsem po ruce fotak. Musite mi to teda verit.



No a taky pokladame zidle. Ruco je netahame, mame na to takovy trakar verze 2.1US, kterym si pomahame. Sest zidli jsem nikdy nikam nenesl. Touhle fotkou chci vicemene udelat dojem na zenske cast ctenarstva. Robert unese 10, ale taky je to velka knedle, ze jo.



No a na zaver sem si pripravil akrobatickou perlicku. Protoze jako kazdy spravny rocnik 87 jsem mnohokrat navstivil prazskou Sokolovnu, muzu se ukazat v tom nejlepsim svetle. Americke porekadlo "If you don't use it, you lose it" je lzive.



M.

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

tvoje schopnost perfektně kombinovat vtipný s roztomilym je dost neuvěřitelná :)

3:14 dop.  
Anonymous Anonymní said...

to video je nejlepsi !! :-D

5:06 odp.  
Anonymous Anonymní said...

u rull!

3:37 odp.  

Okomentovat

<< Home