small talk boy

počasí, politika, zprávy ... znáte to?

pondělí, září 18, 2006

Hamlet


Jaroslav Plesl a Vanda Hybnerová

Když jsem vybíral tohle představení, měl jsem na paměti, že by to chtělo něco nechvalně známého, protože jdu se svojí maminkou. Volba tedy padla na Hamleta, kterého bych já sám pravděpodobně nevybral.
Ted k samotnému představení. Žádné bližší info o představení jsem neměl a o to víc jsem by překvapený. Už samotná maličká scéna s jedním stolem, židlemi a železnou skřínkou naznačovala, že něco není v pořádku.
Představení začalo a hned záhy člověk pochopí v čem je zakopaný pes. Hra je přepracováná do moderního hávu. V tomto případě jak kostýmově (obleky a kostýmy) tak herecky. Shakespearův text je doplněn o osobní dovětky (často vulgární, ale zase vtipné), které ještě umocnují tu jinakost.
Herci jsou vyborní. V roli Hamleta pro mě neznámý Jaroslav Plesl, Ofelie je výborná Vanda Hybnerová. V dalších rolích pak Jiří Langmajer, Marek Taclík, Richard Fiala a další.

Sečteno podtrženo Hamlet je dobrý. 6/10
M.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home